miercuri, 28 martie 2012

Reconstruirea unei pompe de injecţie diesel Bosch


  In continuare va voi prezenta in imagini cum se poate reconstiui o pompa de injectie bosch. Cum se poate inlocui arborele si cum se poate seta presiunea interna. 



   Aici este  punctul de plecare, kit de garnituri, bucsa maneta de control.
Ca de obicei, toate componentele trebuie să fie curate cu igiena stricta menţinuta pe toată durata. Mai mult decât atât, o bună lubrifiere a pieselor care împing, contactati,  este esenţială în timpul reasamblari.



    aproximativ o oră mai târziu.
 demontarea, merge în sens invers


Începeţi prin a desface hidraulica cap distribuitor. Mai jos sunt diferite componente ale acesteia supapa de livrare, bucşe.


garnitura de etanşare de cupru pe suportul supapei de livrare.


cap distribuitor.



Incepand cu pompa de alimentare de combustibil, introduceţi inelul statorului.


Aliniaţi găurile 180 °  (încercuit).


Apoi, rotorul şi paletele.


introduceti rotorul.


apoi lamelele cu ajutorul unui cleşte .




 stransa în partea de jos.


Asamblarea arborelui driveshaft.



două amortizoare de cauciuc.


acum placa de reazem


si pana care conduce pompa de alimentare de combustibil.


Introduceţi arborele în carcasa pompei.


Aici este punctul de vedere axială.


În acest punct de vedere radial, puteţi vedea gaura in forma de romb pentru controlul avansului.


Mutarea pe următoarea bucată, cusca role şi bolt de sincronizare avans.


alinierea corectă pentru pini de sincronizare.


O vedere axială a cuştii poziţionata în carcasa pompei.


vazuta de sus.



Pentru a înţelege modul în care aceste sisteme interacţionează, glisaţiboltu avansului  în camera de trecere astfel încât să iese în cilindru de avans. Boltul controlează avansul  cuştii de role.


Acum, glisaţi dispozitivul de acţionare înapoi pentru a instala pistonu.
Aceasta este poziţia finală de acţionare.



 pistonul de control şi  pivotu.


Acest piston glisează înainte şi înapoi în cilindru.


avansul este stabilit de catre pompa montata in fata "zona de presiune" 


Introduceţi pistonul în cilindru.


Acum, împinge în jos boltul in camera avans.


blocare bolt.



Clips  de fixare.



Acoperiţi cilindrul cu inelu nou.


se insurubeaza capacu.


pe cealanta parte, resortul avansului.




Nu există controale electrice pe aceasta masina, asa ca am pus capacul de obicei pe cilindru.


Introduceţi cuplare cruce, care conduce restul a pompei.



Apoi rolele. Ele sunt prezentate aici, in cusca lor, în afara pompei.
Notă orientarea şaibei, care sunt modelate la curbura interioară a flanşei exterioare.




vedere axiala a rolelor instalate.


introduceţi resortu în centru.


resort în poziţie


Puneţi discul cama in completarea custi cu role.
Momentul este ajustat de rotaţiea uşoară a cuştii rolei faţă. (la demontare este preferabila marcarea pozitiei fata de axa fata deoarece bosch a prevazut montarea si la 180' )


Reţineţi că pistonul unitatea PIN (încercuită) 



Motarea  la pistonul distribuitor.
Portul deversare (încercuit) reglementează volumul de combustibil injectat. Atunci când portul este deschis, micsoreaza relantiul.


Gulerul de control,
Atunci când se injectează, pistonul este împins de cama. În funcţie de poziţia de guvernatorului. Acesta este mecanismul de control al injecţiei de combustibil.


introduceţi pistonul distribuitor în cap distribuitor.


Apoi, în retur.





introduceţi întreg ansamblul capului distribuitor in pompa.


 vedere radiala.


Vom monta  acum maneta  guvernatorului şi arcurile de sprijin.


arcurile de sprijin merg în aceste găuri




Introducerea acestor şuruburi cu şaibe de aluminiu noi.


Acum putem instala maneta din partea de sus.


Pentru a face acest lucru, scoateţi capul distribuitor .
Observaţi pe arbore pistonul canalu (verde), fanta distribuire (roşu), şi patru fante de admisie (verde) ce se extind în camera de înaltă presiune.


colector hidraulic gata să se imbine cu arcurile de returnare.


Acum suntem gata să instalam ansamblul capului hidraulic şi înşurubaţi suruburile. Acest lucru poate fi un pic mai greu, deoarece arcurile au tendinţa de a cădea, va rugam  puţină răbdare aici.


vedere de sus.


Revenind acum la guvernatorul centrifugal, aici sunt toate piesele.


Asamblarea .


 asamblarea în rotor.



Înlocuiţi maneca guvernatorului. Notă gaura de calibrare, care modulează injectarea iniţială în funcţie de încărcătură.


Introduceţi arborele prin intermediul rotorului.


Şurub de reglare a guvernatorului.


 între rotor şi carcasa.



Instalaţi ansamblul rotor.


 ajustare a acestui arbore este importantă, pentru că modulează injectarea iniţială în funcţie de încărcătură (împreună cu vid, în cazul în care este echipat).



Pe capac se vede bucşa axului de control.



Introduceţi bucşa noua din interior.


Folosiţi un şurub  vechi şi şaibe mari pentru a introduce bucşa in capac.





Asamblarea manetei de control al turatiei cu arc revenire şi reglaj nou.


Aici puteti vedea şurubul de reglare ralanti pe partea de sus a imaginii, şi şurubul de turatie maximă in partea de jos.


supapa de reglare stabileşte presiunea combustibilului adecvat pentru avans  şi alimentării cu carburant pentru pistonul distribuitor.
Instalaţi-l acum cu garnituri noi.



 solenoid de oprire combustibil.


Observaţi că imediat deasupra solenoidului este surubul de reglare  încărcare. Este  preferabil dea marca pozitia de acestui şurub înainte de demontare.


ultima piesă.




tocmai aţi făcuto! In aceste articol aveti.
Tot ce este nevoie acum este de a monta pompa!






























































4 comentarii:

nonea gabriel spunea...

salut , imi trebuie si mie un kit de reparatie pentru o pompa bosch ve cu LDA , pompa este montata pe iveco eurocargo 3.9 cod 8040.45

Am probleme cu membrana , in curge motorina pe sub ea , ma intereseaza o-ringul de la pinul de la cuiul de la membrana in mod special , dar nu strica nici un kit complet , macar schimb ce dau jos .

AI putea sa ma ajuti cu un distribuitor ?
multumesc , adrea mea de mai este noneagabriel@yahoo.com

nonea gabriel spunea...

salut , imi trebuie si mie un kit de reparatie pentru o pompa bosch ve cu LDA , pompa este montata pe iveco eurocargo 3.9 cod 8040.45

Am probleme cu membrana , in curge motorina pe sub ea , ma intereseaza o-ringul de la pinul de la cuiul de la membrana in mod special , dar nu strica nici un kit complet , macar schimb ce dau jos .

AI putea sa ma ajuti cu un distribuitor ?
multumesc , adrea mea de mai este noneagabriel@yahoo.com

nonea gabriel spunea...

salut , ma intereseaza si pe mine un kit de reparatie pentru pompa bosch ve cu lda pentru un iveco eurocargo 3.9 cod motor 8040.45 , in special oringul de la pinul de la membrana LDA, imi curge motorina pe sub ea .

adreasa mea de mail este noneagabriel@yahoo.com

multumesc

Addy spunea...

Buna Ziua ma puteti ajuta cu un kit de garnituri pompa injectie bosch 0460494455 si daca se poate si un cap hidraulic???? Va Mutumesc rucareanadrianioan@yahoo.com sau 0746304783