joi, 8 martie 2012

închidere centralizată


Setul de cabluri









     Variante de conectare 


A.Comandă negativă



ALBASTRU          Nu se conectează
VERDE                 Descuiere
VIOLET/ALB        Se conectează la şasiu
GRI                      Nu se conectează
ALB                     încuiere
VIOLET               Se conectează la şasiu
  
B.Comandă pozitivă

ALBASTRU          Nu se conectează
VERDE                 Descuiere
VIOLET/ALB        Se conectează la (+)
GRI                      Nu se conectează 
ALB                     încuiere
VIOLET               Se conectează la (+)

C.Comandă actuator


ALBASTRU         Se conectează la şasiu
VERDE                Se conectează la actuator
VIOLET/ALB        Se conectează la (+)
GRI                     Se conectează la şasiu
ALB                    Se conectează la actuator
VIOLET               Se conectează la (+)



D.Comandă compresor

ALBASTRU ALB    Se leaga impreuna
VERDE                  Spre compresor
VIOLET/ALB          Se conectează la (+)
GRI                       Spre comutatorul din uşă
VIOLET                 Se conectează la şasiu


(Se selectează din jumperii alarmei acţionarea
închiderii centralizate timp de 4 sec.)

 DETERMINAREA TIPULUI DE ÎNCHIDERE CENTRALIZATĂ


         1. închiderea centralizată este acţionată doar de la uşa faţă/stânga.în acest caz este necesară
instalarea în uşa şoferului a unui actuator cu 2 sau cu 5 fire , după caz,şi acţionarea sa direct din alarmă
(vezi Comandă actuator)

   2. închiderea centralizată este acţionată de la oricare din uşile din faţă.
a) încuierea/descuierea uşilor se face prin intermediul unui compresor.Cu ajutorul unui voltmetru digital sau al
unui creion de tensiune se identifică firul de comandă compresor (tensiunea este fie (+)12V fie OV după cum
uşile sunt încuiate sau descuiate).Acest fir se întrerupe şi se realizează conexiunea Comandă compresor,
în cazul în care autoturismul are facilitatea COMFORT*, comanda închiderii centralizate se face pe două fire
separate.Se foloseşte una din schemele Comandă negativă sau Comandă pozitivă , iar alarma se setează
pentru 11 sec./1 sec.(opţiune valabilă doar pentru CM 555)
b)încuierea/descuierea uşilor se face prin intermediul actuatoarelor comandate electric de un modul existent.
Se identifică cele două fire de comandă a modulului(în pragul din stânga/jos sau în portiera şoferului) şi se
conectează la una din schemele Comandă negativă sau Comandă pozitivă . în cazul în care autoturismul
are facilitatea COMFORT* , alarma se setează pentru 11 sec./1 sec. (opţiune valabilă doar pentru CM 555)

Observaţie:
Unele autoturisme (ex. OPEL VECTRA,unele modele BMW ) au opţiunea COMFORT* activată de
un fir separat de închiderea centralizată.în acest caz,firul se conectează la ieşirea COMFORT* a alarmei
(opţiune valabilă doar pentru CM 555)
*COMFORT - ridicarea automată a geamurilor electrice la încuierea uşilor.    

                  Senzorul de şoc cu 2 trepte






Se recomandă ca instalarea butonului să se facă într-un loc ascuns şi ferit de posibilitatea de a fi apăsat accidental.



a) Stins



Niciun comentariu: