Parry-Jones spune ca orientarile producatorilor de automobile sunt de 40g/km a emisiilor de evacuare CO2 până în 2020. În cazul în care "media" de ocupare 1,6 persoane pe vehicul rămâne aceeaşi, în opt ani, că ar fi egal cu 25 grame per persoană per kilometru.
Iata in sfarsit o masina electrica nepoluanta care foloseste o baterie litiu-ion de 16 kWh în formă de T.
Aceste bateri impresionante cantaresc 181 de kilograme si contine 288 de cellule LG Chem. Celulele sunt imbracate in plastic iar intre ele se monteaza separatori din aluminiu.In sezonu rece pentru a funciona la randamentu maxim cand temperatuta e sub 0 au nevoie sa fie incalzite. In acest scop au fost montate rezistente electrice care incalzesc fluidul ce se afla intre celulele litiu polimer.
Autonomie de mers pana la 240.000 Km, insa adevarata problema apare dupa 8 ani cand acestea trebuie schimbate. Costul inlocuirii acumulatorilor este foarte mare si poate depasi valoare unui automobil din clasa medie.
Sar spune ca este o masina hibrida deoarece foloseste un motor secundar de 1.4 litri cu patru cilindri, pe benzină, de 86 de cai putere pentru a genera curent a rencarca bateriile de 16kWh
Cateva imagini cu Chevrolet-volt:
0 Comments