Componente electrice auto.

Despre alternator:


Componenta de baza pentru producerea de curent necesară la încărcarea acumulatorului auto si buna functinare a maşini





Ce este un sistemu de incarcare?

    Sistemu de incarcare  modern, nu sa schimbat prea mult în peste 40 de ani. Se compune din alternatorregulator (care de obicei este montat în interiorul alternatoruli) si cabluri de interconectare.
Scopul sistemului de incarcare este de a menţine   bateria vehiculului incarcata, şi să furnizeze sursa principală de energie electrică în timp ce motorul este pornit.
Dacă sistemul de incarcare  sa oprit din lucru, tensiunea bateriei va fi in curand epuizata,lasand masina cu o "baterie descarcata.Dacă bateria este slabă şi alternatorul nu este  in lucru, motorul nu poate avea suficient curent electric pentru a porni cu bujiile, deci motorul nu va porni. Un regulator de tensiune reglează tensiunea de încărcare, menţinându-o între 13,5 şi 14,5 volţi pentru a proteja componentele electrice pe parcursul funcionari vehiculului.
  Alternatorul este antrenat de o curea, care este angrenata de rotaţiea  motorului. Această curea se învarte in jurul unei fuli conectata la partea din faţă a arborelui cotit al motorului şi este, de obicei, responsabila pentru conducerea unui număr de alte componente, inclusiv pompa de apa, pompa de servodirectie si compresorul de aer condiţionat. La unele motoare, există mai mult de o curea şi sarcina de a conduce aceste componente este împărţit între ei. Aceste curele sunt de obicei mentionat ca: curea de ventilator, banda alternator, Curea de transmisie, direcţie banda de alimentare, A / C, banda, etc Mai multe comune pe motoarele de model de întârziere, o curea, numita Centura Serpentine  şarpe în jurul parti din faţă a motorului şi conduce toate componentele de la sine.
La motoarele cu benzi separate pentru fiecare componentă, centurile vor necesita ajustări periodice pentru a menţine tensiunea curelei corespunzătoare. La motoarele care folosesc o centură de serpentina. O centură de serpentina este proiectat să dureze în jurul valorii de 30.000 de KM. Verificaţi manualul de utilizare pentru a vedea cât de des a ta ar trebui să fie înlocuita





Alternator la ieşire se măsoară  cât in tensiune şi amperaj. Pentru a înţelege tensiunea si amperaju, trebuie să ştiţi,  despre rezistenta, care se măsoară în ohmi. O modalitate uşoară  a vă imaginaţi acest lucru este de a compara mişcarea de energie electrică, cum ar fi  apa curge printr-o conductă, cu o anumită cantitate de presiune. Dimensiunea (diametrul) a conductei dictează cât de mult va fi rezistenţa la apa care curge prin ea. Mai mica conducta, mai multă rezistenţă. Puteţi creşte presiunea pentru a obţine mai multă apă să curgă prin ea, sau puteţi mări dimensiunea conductei, pentru a permite apei să curgă mai mult folosind mai putina presiune. Din prea multa presiune poate sparge conducta, sau, probabil, ar trebui să limiteze cantitatea de presiune care poate utilizata. Ai idee, cum se face acest lucru este legat de fluxul de electricitate?
  Ei bine, tensiunea este aceeaşi ca presiunea apei. Amperaj este ca valoarea sau volumul de apă care curge prin intermediul conductei, în timp ce rezistenţa este dimensiunea firului de transmitere a curentului. Din moment de tensiune prea multa va deteriora componentele electrice, cum ar fi becurile şi circuite de calculator,  trebuie să limiteze cantitatea de tensiune. Aceasta este data de  de regulatoru de tensiune. Presiunea apei prea multa poate duce la rupere. Tensiune prea mare in lucru poate duce la ardere.







Post a Comment

0 Comments